Výsledky mého letního tvoření

17.09.2013 11:31

Doma mám samé kluky ,tak jsem si vymodelovala holčičku andílka v životní velikosti (100cm)

opatřená ručně kovanými křídly a ručně kovanou růží :-)

Andělů není nikdy dost a tak jsem tvořila další andílky :-) 1.anděl výška 30 cm, 2. anděl výška 70 cm

 

A zde je Bohyně plodnosti- těhotná žena v rukou držící měsíční kámen - kámen pomáhající ženám s těhotenstvím a  ženstvím :-) Výška 50 cm

A další holčičky :-) Asi 2 měsíce na to, co jsem je začala modelovat, se nám narodila koťátka -  :-) a tak jsem pochopila proč jsem vlastně modelovala

tyto holčičky s koťátky :-) Moje děti koťátka milovaly - hladily je,hrály si s nimi a za žádnou cenu je nechtěly dát z domu :-) A tak jsem pochopila proč se holčička dole tváří tak urputně :-) Jako by říkala: Mamííí nech mi to koťátkoooo ....