Víte, že první Koněšínský Vendelín vznikl v naší dílně ? :-)

16.01.2017 10:43

  Znáte Věstonickou Venuši ? U nás v Koněšíně máme pro změnu -Koněšínského Vendelína :-)

  A kdo je Koněšínský Vendelín ?  Celou legendu , jeho nalezení atd..najdete zde -přímo na jeho stránce - www.ubytovnakonesin.cz/konesinsky-vendelin/ mám velikou radost , že pod  jménem Vendelína,  v našem úžasném areálu Borovinky ( kde vznikl nápad stvořit Vendelína)  - www.ubytovnakonesin.cz/camp-borovinka/ vznikají nádherné události - jako dětské tábory a letos i hudební festival  :-)

A já za sebe a moji dílnu děkuji  , že se mi dostalo - té důvěry a pocty , navrhnout a  výtvarně zpracovat podobu  Koněšínského Vendelína :-)

V naší dílně vznikla první figurka Vendelína , kterou jsem vytvořila z mojí milé keramické hlíny :-)

 

 

Zde odkaz na festival  kde naleznete více informací :-) www.konesinskyvendelin.cz/ 

 

Na Tomto festivalu bude i naše dílna , která vám představí svoji keramiku :-)

 

   A úplně první Koněšínský Vendelín spatřil světlo světa :-)

 

 A dle něj vznikají další a další :-) figurky v mojí dílně :-)

a další figura cca 60 cm., kterou jsem vytvořila.. :-)

a dle mojí malé sošky vznikla i socha veliká na Borovince ,kterou vytvořil umělec Kučis :-)

 

skrátka mám velikou radost , že tu s námi Vendelín je a že dělá radost :-)

Přeji našemu nádhernému areálu Borovinka

mnoho zdaru , štěstí  a ať je skrátka tak stále  úžasně úžasný  :-)

A za sebe mnohokrát  děkuji :-)