Jak vzniká ANDĚL :-)

25.09.2014 08:40

  

    Moc ráda modeluji lidi, anděly a hlavně obličeje a hlavy. Je úžasné pozorovat co mi to pod rukama vzniká já sama nikdy nevím jaká tvář se objeví...Pro někoho je adrenalin skok s padákem a pro mě modelování Nikdy totiž s určitostí netuším co vznikne....moc ráda si s hlínou hraju, v tvorbě je neskutečná svoboda A tak jsem se rozhodla s vámi podělit, jak takový obličej či anděl vzniká Andělka zde na fotech ma výšku cca 110 cm

 

    

První Fáze mého modelování :-) Nazývám jí "šiška "  :-)

Pak si naznačím oči a oční důlky :-)

Pak modeluji oči :-)

A pak jsem se nechala tak unést :-D že jsem nestačila ani fotit a šup :-) je tu celý oblečej.....

Taaak a teď si pohrajeme s účesem :-)

Přidáme křídla, misku na svítící kouličku aaaa je tu Andělka :-)

Polovina Andělky před sušením :-) a pálením na 1190 C

A Andělka je hotová :-)